Tidsfördriv

1. Har du ett par rosa string? ja
2. Vem var den senaste du pussade? - Mathias
3. Har du en sjukdom? - nej
4. Trivs du med det? -

5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Ingen aning haha
6. Gillar du nån nu? - Si claro
7. Vad gjorde du inatt? - sov
8. Och i förrgår natt? - sov
9. Vad gör du innan du ska sova? - smsar
10. Kan du prata med din mamma om allt? - Kan jag säkert
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - ja
12. Har du varit gravid? - Nej
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Självklart
14. Choklad eller glass? - GLASS!
15. Push-up eller T-shirtbh? - push-up
16. String eller hipsters? - hipsters
17. klackskor eller sneakers? - Beror helt på !
18. Kjol/klänning eller jeans? - jeans

Tio fakta

2. Hårfärg? - mörkblond typ
3. Längd - 151
4. Frisyr - uppsatt
5. Ögonfärg - blå
6. Skostorlek - 36-37
7. Humör - glad
9. Civilstatus - Upptagen
10. Vänster eller högerhänt - höger

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - ja
2. Tror du på kärlek? - absolut
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - ja
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ja..

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - tyvärr
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?  Kär och kär ..
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom ? nej .
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - ja, väldigt
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? -  Men hur fan ska jag veta det =
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Självklart !

Tio saker

1. Kärlek eller pengar? - kärlek
2. cider eller öl? - cider
3. Dag eller natt? - Natt
4. One night stand eller förhållande? - förhållande
5. Tv eller internet? - internet
6. Pepsi eller cola? - coca cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - båda
8. Färgfoto eller svartvita? - Beror på .
9. Telefonkontakt eller face to face? - face to face
10. Bilddagboken eller myspace? - bilddagboken


Tio Har du nånsin

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - nej
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Ja
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ja
4. Har du hoppat bungy jump? - nej men jag ska !
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Ehm nae .
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Haha Nej ,
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - haha aa
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Noepp
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Say what ?
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - haha Ja


Tio Känslor

1. Saknar du någon just nu? - Ja
2. Är du glad? - trött x)
3. Är du fundersam? - Lite
4. Är du uttråkad? - Ja ..
5. Är du tysk? - Nejfan haha
7. Är du italienare? - Nej
8. Är du fransk? - OUI
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Aldrig varit
10. Gillar du någon just nu? - Älskar

Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? -  21.57
2. Namn? - Felizia Tjernberg
3. Vart bor du? - Nyköping
4. Hur många barn vill du ha? - Tre typ
5. Vill du gifta dig? - Ja
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Rullar 
7. Har du ätit sushi? - när jag var liten
8. Favoritglass? - Gammaldags vanilj !
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Alltid samma
10. Humör? - trött , och fundersam


Fyra Grejor

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Noep
2. Har du en hund? - Nej
3. Sover du helst själv eller med någon? - med någon
4. Tror du på spöken? - Alltså det övernaturliga JA


3. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej


Kan

1. Kan du röra på öronen? - Ja
2. Kan du slicka dig på näsan? - Ja
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Bara om jag hjälper till med fingret
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Ja
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - haha, jadå
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - Jao
7. Kan dina vänner lita på dig? - Varje dag
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Jodå
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Haha Ja


Har

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - ja
3. Har du syskon? - ja
4. Har du ljugit på någon fråga ? - nu ?
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - ja
6. Har du varit full den här månaden? - Neeeej
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - HAHAH eh a
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Noep
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Jao
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Noep


Vem

1. Vem älskar du? - Mathias ,
2. Vem kan du berätta allt för? - Ellen
3. Vem vill du bli full med? -Alla :D

aouuh

Ligger hos min käre pojk och kollar bones ,
haft myyys idag hihi :)
Imorgon har jag konsert , asniiiiiiice :D
pösssssssssshej , ska ge min pöjk en rejäl nu seyah !!


HAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAH

Alltså ni måste kolla på det här !
verkligen måååste !! --> klicka här

Oj bra upt ..

Fredag : Vad gjorde jag i fredags ?  , ellen undrade det med och jag minns inte .
Eller JO , jag åkte hem från skolan , var med Mathias och Pontus , sen skulle dom ha
match så hans far skjutsa hem mig . Då duscha jag och åt . Sen åkte jag tillbaka till oxelösund
träffade sofie vid Ica , åkte till Elin och var med henne och Linda . Treeevligt (y'
Jag är känd som mini-frida ..

Lördag : Började att vid 09.00 dansade vi till kl 12 , så 3 h danspass ASNICE .
Vi är sjukt grymma redan fan :) . Efter det , solade jag i typ en kvart bara , duscha sen
åkte jag till Mathias och stannade där tills typ 5 ? eller a något sånt så åkte vi till ica jag handla
morsdag present blev en bok " Marie jungstedt - den farliga leken " . Sen åkte vi iaf in till nyköping
eftersom vi skulle kolla bio ! Prince of Persia såg vi , svinbra !
Efter bion åkte han ut til Arnö typ ? och jag träffade Ellen ,vi tog oss till en pizzeria och åt ,
sen gick vi hem en stund , sen ut och gå med kameran i typ 1 h . Galet mysigt , när vi kom hem gjorde vi
lite oliak saker vet inte riktigt höll oss vakna till typ halv 3 sen dog vi HAHA . 

Söndag :
Hobbiten kte för ett tag sen , kl 3 ska vi dansa igen och hoppas på att bli klara idag så det bara är att träna träna träna !
Sen ska jag nog till Mathias och kolla Wild kids som vi missa igår ..
HAHA , puss ! :D

Orange?

Mjaaa ,
sitter just nu med hårfärg i håret ,
dock känner jag mig inte är nervös .
Haft så många olika färger i håret så bryr mej inte längre haha .
Nejmen blir det fel får jag väl bara färga om liksom :)
Det ska ut om 5 minutros :) 
Sen drar jag mej mot sången höhö .
bjuder på en låt sålänge :D


Än fanns det tusentals tårar kvar
Och de var dina att ge vem som helst
Äntligen
De är de dyrbaraste smycken du har
Så be aldrig om ursäkt igen
Äntligen
Passerar vi deras gränser


Nyvakeen .

Väntar på att min mor ska komma hem med halstabletter till moi ,
Ska ner till sången sen , men tänker inte spela in alltså haha .
Kommer j låta för täääskigt ,
men måste ändå vara med på kören så jag åker ner iaf .
Min natt har bstått av väckningar av katterna ,
mysigt att dom lägger sig i mitt ansikte heheh .
nej nus akjag lägga mej och leta efter någon bra film ,
pösss ! :D


gammal bild eftersom jag ej känner för att visa mej så sjukt sexig som jag är nu HAHA

Blääääh !

Hobbitarna drog på cirkus idag ,
Dyrt men trevlans kul att träffa sjuklingen ! :D
Måste vara hon som smittat mej ,
mår ju .. A .
Så nu ska jag lägga mej i min säng och mysa med mitt täcke
ha en god natt ,
imorgon ska jag spela in skiva och det kommer ju låte
för täskigt nu när jag är sjuk och grejer . HAHA

Copycät jag ääär !

klubbor blir cigaretter.

de oskyldiga blir till slampor. 

läxor hamnar i papperskorgen.

kvarsittning blir avstängning. 

läsk blir vodka.

cyklar blir moppar. 

pussar blir sex.

kommer du ihåg när att vara hög betydde att man hade mycket fart på gungan.

att skydda sig betydde att ha hjälm på sig.

när det värsta killar kunde göra va att ge en baciller.

krig var bara en lek.

den enda drogen du visste om var värktabletter.

när du inte var en hora för att du hade en kort kjol.

den värsta känslan var när man skrapade knäna.




och det vi ville var att få växa upp..


fin dag , fin vän .


underbar du är !

I äm back !

Nu har jag kommit hem , första dagen hemma faktiskt .
Helgen har varit grymt bra må jag säga .
Drog hem från skolan idag pga pollen ( glömt tagit medicin )
Idag ska bli en galet chill dag , jag orkar verkligen inte göra något  .
Ska kanske baka , spela gitarr och allmänt leva livet hah .
Imorgon ska jag och bästa på Cirkus !
Awesome !!
Nej nu vill katten mej något puss !

Ahammm .

Har precis pakat klart ska åka emot syster nu
och stannar över helgen .
vet inte hur internet är där borta men vi får se .
Kommer förmodligen bli en galet mysig helg .
Hörs , Puss !


Why not ?





Gammal och grym !

Howie day <3



And that's why I'm wondering
Why you had to tell me
What's going on in your head
What's wrong
Come around to another time
When you don't have to run


Hola Amigos !

Har precis kommit hem ifrån konserten .
Jag var galet nervös och det gick .? Ja det gick väl som det gick helt enkelt .
Pappa tog foton så ska se om jag hittar något dugligt HAHA  .
Alltid lika het när man sjunger alltså ;)
Hoppas på att ellen har några gulliga bilder att skicka .
VI tog oss en kebabrulle i gräset , snack , bilder och skratt .
Great ! (y'
Måste defenitivt plugga svenska men har ingen ork alls .
Från och med imorgon bor jag hos min syster och sedan helgen ut .
Nice !! hihi .
Langar väl in något senare  :)
puss .

Om du vill bli älskad , älska själv



Det börjar bli mörkt ute
och jag känner hur ögonen sänks .
Tänker på dig , kommer drömma om dej .
Godnatt , <3

Machu piccho



Mmmm .. Mathias masserade mina fötter hihihihiih :D


HAHah mormor och morfars granne som KLIPPTE sin gräsmatta .. galet ;)


Mat underbar maat .


Åh min gamla lekstuga , haha skulle gå in i den men nu stod det massa saker där ,
fast jag kommer ihåg exakt hur det såg ut .
hhiihhi puss :D

Vi gillar ..

Att
* Vi har sovmorgon imorgon
* Det är typ 3 v kvar till lovet .
* Att vi får pengar imorgon och jag har suuug till shopping !
* Att statisken ökaar !
* Att jag lyckas hålla mej ganska upt .


Och ja det finns mer men kommer inte på ,
Min far håller på och lyssnar på massa låtar , dags att byta ringsignal .
Hahah så söta mina parents är ..
Ska snart sätta mej och plinga lite , eller så stannar jag framför datan .
Vi får la se ,
Puss


Mormor och morfar har en sån telefon som dom inte använder ska nog flörta lite med mormor
hehe .. :)

inte kuel !

Eftersom att mitt internet inte är kuel så att det ej funkar ..
Så blev det inget inlägg , skulle skriva imorse meeen icke .
Det jag ville få fram var iaf att jag missade båda bussarna
så fick ta 08.31 bussen som är 20 min efter jag slutat , hoho .
Spanska provet ? njae ..
Imorgon är det konsert vilket är sådär hihi .
sitter med handuken runt mej hos mathias
ska vara social med han nu , puss <

sitter med min finis :D


Haha kolla storhand !

Pluggandet gick väl sådär  ,
men äsch kan ju liiite .
Fick tillbaka so provet idag , fick vg så det är niice.
Jag har fastnat i en melodi som ellen sjöng på
" I´m just a little bit stuck in the middle " ..
Hörde den nyss på tv , TUFFT !


Snyggggg


Sådär såg våran mattelektion ut .

Funderar på att gå ut och springa men är så galet trött.
Måste plugga också , men blir nog en springtur ,
Puss .

Solen sken och vi log .

Tjenis penis ,
sitter hos min mormor och morfar just nu och väntar på food .
Har ' pluggat ' med Ellen haha , nejmen det har varit mysigt verkligen .
Så ja vi tog oss ifrån skolan , köpte en loka , satte oss på vårat
" nya ställe " ( tööönt ) och snackade och solade .
Blev inga bilder igår eller mer inlägg för jag var helt slut när jag kom hem !
Blev att kolla hollywood fruarna sen sängen dirr .
Men idag kommer det upp bilder när jag kommer hem .
Gaaalet :D
Nu ropar mormor . Puss


16.39

Sitter just nu i sängen bredvid och vi har precis duschat .<
Skolan har varit rätt okej iaf , jobbig början men sen gick det .
Sista lektionen var gympa och jag har seröst galet ont i mina ben haha  .
General och spion , Sjuukt kul men man får kämpa alltså.
Kommer bilder lite senare m ska be linda skicka bara .
Nu ska jag lägga mej och mysa med pojken och kolla hockey ,
Puss


say whaaaat ?


Blir lite bilder sen -09 ,
Dra igång låten och njuut .











.

Nej nu orkar jag inte längre .
Går och lägger mej bredvid syster
och fortsätter snuska mej med mathias .
Puss . :D

00.04



Cover me with kisses, of your worm lips
cover me with soap, of your love oil, please.
cover me with ash, let me die in a painful smoke,
just so i could see you a last time – i hope.
and for the last time i will see,
your tender eyes killing me.

Söndagsmys

Naken och rädd går jag iväg ,
Iväg emot ingenstans  .
Hand i hand med ingen alls


Har spenderat kvällen hos min syster i hennes soffa
Med bones , chips , saft  film och pratat  med Mathias också .
Söndagsmys , frida har ju inte varit hemma menmen hon kom tillslut haha .
Nu sitter jag ensam uppe i en tyst och mörk lägenhet med katten stirrandes på mig ,
imorgon ska jag till skolan , blir väl första gången jag är ute på riktigt på lång tid .
Eller ja 3-4 dar ..
Nu ska jag fortsätta göra ingenting i min ensamhet ,
sen får vi se när natten väljer att lägga mig .
Puss
 
 bild sen i somras , LOCKAR

Aloha ,

Mitt första inlägg ,
det får bli med ett HEJ , och en bild .
Eftersom att jag är sjuk har jag inte gjort något speciellt idag .
Eller jo , jag har handla filmjölk iställer för gräddfil till tacosen (y'
Pappa fick åka till affären haha .


Bilden fick bli på tha hobbits , dock inte klinte men klinte mår bra .
Det var när vi skulle ta konfirmationbilden , yeah !

RSS 2.0