Bakis ?

Nej inte riktigt men känns fan som det!
Tränings värk i muskler jag inte visste fanns :o
Och är allmänt seg , vi kom väl hem runt 4 igår ? somnade väl vid 5 haha .
Fifaaaan vad trevligt det var iaf !
nej nu ska jag kolla innebanydy , puss !

Nu känner jag mig redo igen !

La ner ett tag pga att vi haft 6 prov denna vecka.
MEN NU är det lov , jag fyller om typ 1 och en halv timma och imorgon drar vi till the wave.
Så jävla trevligt !
Nej nu ska jag kolla klart idol :)
Puss bebés <3


det känns så rätt, även om allt vi gör blir fel.

Anledningen till såhär dålig upt är pga skolan !
Det är så sjuukt mycket prov , hade spanska idag och det gick ju aa ..
Nu ska jag fortsätta plugga till No provet som ska vara innen nästa vecka , likaså teknik projektet.
Underbart..
Fyller år om 9 dagar , asniiice.
Nej men nu ska jag röra mig mot no boken . pöss!

Urbra !

I am a highwayman, on the road again
Me and my guitar, and my rambling band 

Staring at the road, standing in the blow
Carrying my load 'cause I know I'm gonna go my way
Look up to the sky, cities flying by
I don't wanna lie cause I'm pretty sure I'm gonna die one day . 


Sitter just nu och tvingar mig själv att spela den på gitarr tills den sitter.
PUSS !


10/10-10



10 månader världens bästa ! <3

jag har världens finaste vänner .

Tack för allt idag , det behövdes verkligen .
Jag står i i livsskuld !
ni är bäst ! <3

Så fin



Can't imagine a life with you
Can't imagine one without you

Puss .

Jag blir aldrig avundsjuk när jag ser mitt ex med någon annan ,
för mina föräldrar lärde mig att ge bort begangnade leksaker till någon mindre lycklig

önskelista ?

Vad ska man önska sig i år då ? ..

RSS 2.0