Eclipseeeee

Bilder kommer senare ifrån dagen

Jag och Ellen var på bio idag , gick till en början inte så bra .
Detaljer kommer senare .
Men innan gick vi på stan , och jag hittade en klänning som jag köpte .
Och innan det drog mamma mig till frissan så jag kunde färga mitt hår ,
samtidigt som hon var och köpte ett par shorts till mig :D
Så det har jag gjort idag .
- Färgat håret ,
- gått på stan med Ellen
- Gptt på bio , den var förövrig ASBRA
- och träffat min pöjk en stund .

Nu ska jag fixa bilderna , pössssssss

Drar mot oxelösund ,

Och tll Linda och Elin .
Vi får se vart dagen tar oss .
Nej nu måste jag rusa vill ju inte missa bussen !
Puss :D


Annoying orange




HAHAHAHAHHAH finns så jävla många , fan vad jag älskar de :D

Ska jag eller inte ?

Nu är jag hemma igen ,
med mobilen på laddningen haha .
Har haft en galet bra helg ,
Nu ska jag nog sätta i första csi skivan och kolla igenom hela boxen denna natt .
Jag orkar verkligen inget annat .
Ska kanske lyssna på lite deppmusik och gråta .
Känns som en bra sak att göra med min jävla magvärk .
nejmen aa ni vet  .
Puss .


galet mys

Bor ju hos min syster somsagt .
Natten spenderades med min pojk , och lär nog göra  hela helgen .
Vi ska ha en grymt mysig kväll och inget  ska förstöra det .
Bilder kommer igen när jag är hemma ,
nu ska jag hitta byxor .
Mamma gillar inte dem jag har på mig nu haha .
Puss

Alah

drar och tränar nu när som helst .
Senare ikväll blir det ut och träffa folket :)
Ska bo hos syster torsdag till söndag tror jag , känns nice .
Nej nu måste jag fixa mej ,
PÖSS

Träffade bästis förut ASNICE , galet brun hon blitt ..
Nästa vecka drar vi på Eclipse , avundsjuka aiiight ?
:DDD



Alah

drar och tränar nu när som helst .
Senare ikväll blir det ut och träffa folket :)
Ska bo hos syster torsdag till söndag tror jag , känns nice .
Nej nu måste jag fixa mej ,
PÖSS

Träffade bästis förut ASNICE , galet brun hon blitt ..
Nästa vecka drar vi på Eclipse , avundsjuka aiiight ?
:DDD


ALUH

Bussen rullar snart , dags att röra sig .
Vi får se vart denna dag tar oss .
Imorgon ska jag träffa sofie och det känns så jävla skönt ,
Har hela veckan planerad nästan .
Vill bara att det ska bli sol ,
Nej nu ska jag gå och välja skor för dagen .
Får bli sköna och enkla för jag orkar inget annat ,
orkar inte ens duscha , är fortf less sen igår ,
Nej vi hörs , pussen ,


saknar sången .



Bild från när jag och pon sjöng ,
Just nu vill jag verkligen sjunga ..
Hoppas det är fint väder imorgn då ska jag sola !
Jag har u inte badat än HAHA .
Nej nu ska jag fortsätta spela yatzy för mig själv ,
ASNICE
:D

-

Jag är så jävla trött på det här nu .
Jag är så jävla trött på lögner och ursäkter .
Jag är trött att det alltid är fel på mig ,
Jag är trött på att bli kränkt .
Är det så jävla kul att leka med mej hur som helst ?
Jag orkar inte längre .
Love me or leave me .
Jag är trött på falskheten ..

Mathias är kung .

Sitter hos pojken min nu och han ska snart ner till matchen .
Själv stannar jag här och åker ner senare , ska nog kela med kissen :D
Är galet sugen på att spela yatzy just nu ,
och nu lovade han mig faktiskt att vi skulle spela det efter matchen ! :)
Lyssnar på min nya drog , orkar inte leta rätt på den just nu men haru spotify så äre
Save tonight - EMD
Helt craaazy :)) hahha
Nej nu ska jag kila , Pussheeeeeeej -

<3


vi gick från

Juli

(00:32) LENNART ' vila i: Hej Fjortis :D <333333333333
(00:32) TiieeepFeliziaSt: Hej babyyyyyyyyyyyy<33333333
(00:33) LENNART ' vila i: awwwwwww puss :D <33333333333333
när kommer du imorgon ? :D <3333
(00:33) TiieeepFeliziaSt: jadu , när är ni vakna ? ;D<333
(00:34) LENNART ' vila i: Jag vaknar när du skickar sms :D <33333333
(00:34) TiieeepFeliziaSt: HAHAH du kommer inte vakna ........:( <33333333
(00:34) LENNART ' vila i: Jo får du inget svar så bomba mig baby <333333333333333333
(00:36) TiieeepFeliziaSt: Ohh i will babeeeee (L) <33333333

September


(21:47) lennart ' q|o.O|: ska  du se fotbolls matchen?
(21:47) -FeliziaTjernber: mm
(21:47) lennart ' q|o.O|: kul
(21:47) -FeliziaTjernber: Ska du dit eller ?
(21:49) lennart ' q|o.O|: mm
(21:49) -FeliziaTjernber: Kk
(21:51) lennart ' q|o.O|: m

Oktober

(00:24) lundgren ': DO IT
(:
(00:24) lundgren ': fiffi för fan :)
(00:24) - Tjernberg sven: Men neejeee :-O
(00:25) lundgren ': fiffi (A)
:L
(00:25) - Tjernberg sven: geedej , jag är osminkaaad ;)
(00:25) lundgren ': JAG SKITER  VILKET! :D
(00:26) - Tjernberg sven: Neheduuuuuu ;D
(00:26) lundgren ': men fiffi jag har ju fan sätt hur det ser ut förut så vad spelar de för roll nu? :)
(00:26) - Tjernberg sven: men jag hatar caam ? (A) <3
(00:27) lundgren ': Meeen nej! :D <3
(00:27) lundgren ': starta :D:D:D

November

(22:20) - Tjernberg sven: claes-göran ? <33
(22:20) lennart ': inga-lill ? <33
(22:21) - Tjernberg sven: höhöh :D<33
(22:21) lundgren ': puss <33
(22:21) - Tjernberg sven: på dej <33
(22:22) lundgren ': på dig <33
(22:22) - Tjernberg sven: :D:D<33
(22:22) lundgren ': ge mig nu :D <33
(22:22) - Tjernberg sven: kom då :-O <33


Det var en som frågade mej förut ifall jag visste direkt att det var mathias jag ville ha , eller typ hur jag visste att han var den " rätta "
Jag visste från första dan att det var han jag ville ha .
men vi har gått igenom massa piss efter då han flyttat och då höll jag på med en annan som jag då kände att jag verkligen tyckte om och Mathias hade en annan  flickvän då ..
Men sen när han flyttade hem igen då visste jag helt säkert att det var han .
Det tog 5 månader att lista ut men det var fan värt det . <3

Solig dag i nyköping

Jag har varit med Mathias hela dan .
Vi har kört Yatzi , fia med knuff , typ " tennis " eller aa skjutit en boll mot varann med racket ? x)
Sen har vi kollat lite på bröllopet , sen gick vi ut och åt , sen bara myst typ .
Galet varmt har det varit ute iaf , :)
Snart ska jag lägga mej i sängen , imorgon går bussen 08.58 , känns skönt ..
Puss och hej , kommer upp ngr bilder nu som jag ser fet och konstig ut på med vafan .
Skitsamma , man levetr bara en gång :)








22 november 2009

(19:39) lundgren ': Jag kanske ska flytta hem i veckan
(19:39) - Tjernberg sven: Flytta hem ?!
(19:40) lundgren ': OXELÖSUND
(19:40) - Tjernberg sven: jaja , men så du ska alltså flytt hem ?
(19:40) lundgren ': verkar som det.
(19:40) - Tjernberg sven: D: *
(19:41) lundgren ': då måste du inviga min säng (:
(19:42) - Tjernberg sven: Haha :D

Skoooooooooooor <3






De blev inhandlat idag .
Även kokos parfym , kokos duschkräm och kokos läppbalsam :)
Älskar skorna högst upp och längtar tills jag kan använda dom ute :D
Nu ska jag kolla på grease !! asnice
Puss

Skolavslutning imorgon ,

Det stora klasstestet!

Om din klass:

1. Vad heter din klass? - 8a
2. Har ni några minnen ihop? - Mja alltså ..
3. Klassresor? - nej, inte ännu
4. Vilken skola? - brevik
5. Hur många är det i din klass? - 25 tror jag ;)
6. Hur många killar? -  ingen aning
7. Hur många tjejer? - ingen aning där heller
8. Hur många lärare har ni? - många

Frågor:
9 . Vem har du känt längst? – Elin , ( Linda )
10. Är eran klass stökig? – Vi är lugnast men mjo lite
11. Vem är roligast? - Dom flesta har en jävla humor ;D
12. Vilken tjej är mest omtyckt av killarna ? - Vilken tjej är inte omtyckt
13. Vilken kille är mest omtyckt av tjejerna - Alla älskar alla ! :D
14. Om du fick välja vem du ville, vem skulle du helst slå? - nämner inga namn
15. Vem är längst? - Pontus
16. Hur skulle du beskriva din klass med ett ord ? - idioter hela bunten :D
17. Vem är mest läslus? - Anna
18. Är några tillsammans i din klass? – Nej .
19. Vem är jobbigast? – Beror på
20. Vilka känner dig bäst? - Linda tror jag
22. Vem är klassens snobb? – pon ? :)
23. Vems skratt är roligast? - vet ej
24. Vilka är ”sportfånar? - ponny filip anna qais adde nicky eller aa haha ;)
25. Vem slåss bäst? – JAG
26. Vem är mest muskulös? - no idea
27. Är några intresserade av hästar? - sii
28. Vilka? – Linn , mathilda och johanna malin kanske också
29. Är någon allergisk mot något? Ja
30. Spelar några fotboll? ja,
31. Spelar några hockey?  nej
32. Hur länge har du gått i denna klass? - 7:an 8:an
33. Vart gick du innan? – ramdalen
34. Vilka gick i din klass på din förra skola? Linda och emil
35. Vem är snyggast? JAG ! nejmen , jag vet ej :D
36. Finns det några syskon i eran klass? nej
37. Vem är mest datanörd? vet ej duu
38. Vem har sömnproblem – Nicky, han sover iallafall längst haha
39. Vilka brukar du umgås med? –  vart ?
40. Vem har roligast röst? - Abbe
41. Vilka brukar du sitta med? – Linda sofie och elin
42. Vem säger ”daaaaah” oftast? - hanna
43. Vilka saknar du att umgås med? – massa
44. Vem får dig alltid att skratta? - alla typ
45. Hur många kommer läsa det här? – typ 2 ? ahah
46. Vilka är dina ”närmaste” vänner? – Elin linda och sofie
47. Har du några minnen från skolan? – ja
48. Har du något minne från klassrummet? – Ja
49. Har du något minne från gympasalen? – Ja
50. Har du något minne från matsalen? -Ja , HAHHAHA

Vem är bäst på ...?:
51. Matte - Filip tror jag ofta jag håller koll egentligen x)
52. Svenska –  alla för alla fuskar typ haha 
53. Engelska – ganska många faktiskt
54. Musik – pon
55. Bild – filip och alex
56. Träslöjd - vet inte! :)
57. Syslöjd – Jocke lätt hhahahahahahhaha
58. Idrott - dom flesta

Ja/nej frågor:
59. Älskar du din klass? – Ja,
60. Brukar ni göra saker med klassen? – nej vi är för olika
61. Är det mycket bråk i klassen? - int längre
62. Brukar det vara mycket prat på lektionerna? – ja
63. Är ni en ”sport-klass”? - halvt
64. Gillar ni att gå i skolan? - vem gör det?
65. Kommer du sakna klassen när du slutar nian? utan tvekan

Ställen jag och michelle varit på idag !

- Nyköping
- Lästringe
- Trosa
- Södertälje
- Vagnhära
- Gnesta ( tillslut )

och massa andra småstäder ! Jag dör .
Varit i vagnhära typ 7 ggr .
Vi skulle ju till Gnesta men glömde hoppa av där vi skulle byta buss .
Så vi åkte först runt i 3 h( i fan hela södermanland ! )eftersom att den snälla busschauffören körde hem oss till nyk igen . 
Vi stannade för en glass i trosa också :) 
Sen kom mina föräldrar så skulle vi hem men då ser vi en Gnesta buss !
Så vi hoppar ur bilen och springer till den .
Åker vi buss i en timma till , hamnar i gnesta går runt .
träffar typ jannele hanna hanna och ngn annan som jag inte minns namnet på typ Elin kanske ?
Aja sen skulle dom dra då var det en och halv timma tills bussen gick då var vi runt på äventyr .
Sen kom vi tillslut hem , efter fem timmars bussresa och fem timmars äventyr är jag helt slut !
Nu ska jag färga håret igen och hoppas på mycket bättre reslutat ! :D
Puss

äventyr

Nu drar jag och Michelle på äventyr  .
Hohoh , ses ikväll ! :D


Saknar


Blonderar håret .

Yesyes det gör jag .
ska snart äta lite tror jag .
borde verkligen göra No'n , men jag orkar inte .
Gör det någon dag ..
Nej fan det ska var ainlämna ikväll -
Aja puss

Alltså för min skull (a'

Starta en blogg på SOCLOG och få chansen att vinna presentkort på H&M! http://soclog.se/p/c143c

Ett halvår <3



Idag har vi ätit jordgubstårta .
Jag älskar dej ! <3

Ellen



Precis kommit hem ifrån bion ,
galet nöjd :)
bra sällskap , bra film och goda popcorn :D
Har faktiskt ingen aning om hur jag ska få denna kväll att gå ..
kanske lägger mig och läser .
köpt hårfärg idag btw ,  kanske färgar imorgon hoho :D

Pöss

sur .

äckliga jävla vider frisör .
Stannar hemma imorgon eftersom jag har klipptid vid 10 , sen åker jag till skolan .
Helvete vad sur man blir . inte ska man anställa ngn som inte kan svenska ?
och inte kan klippa .



Ahhhhhhm

Drar och klipper mig .
Hinner jag inte med att skriva något mer
ska jag och bästa på bio senare ikväll .
ASNICE !
puss


natten tar mig i nacken .

Ska lägga mig i min säng ,
ringa Mathias och sen sova .
Godnatt , !



Bild från förra sommarn när vi typ träffades första gången
Han ligger där och skriver till mig , kan inte förstå att det är snart är ett år sen .
Galet !
Min fina pojke , <3

påtal om flygvärdinnor



Jag ser ju faktskt ganska lång ut !!! :D

min fina vän , <3


7 juni 2009 .

Igår var det ett år sen samtalet .
När hon med paniken  i rösten grät att ambulansen inte kom och att du bara fallit ihop .
Jag kan inte förstå själv att det gått ett helt år sen du dog .
Du var den där människan som alltid spred glädje ,
Dina stora kramar och ditt skratt .
Vart jag än går kommer du att vara där ,
Jag älskar dej Ulf " Uffe " Martinsson .
<3








Flygvärdinna .

Ja jag har sett ut som en som .
Ska nog bli det .. Langar bild någon dag hehehe .
Nu ska jag sova, håller på att dö här :D

Pöss

RSS 2.0