mjao



finns inget vettigt att säga eftersom jag praoar hela dagarna .
Så ja då vet ni hur mitt liv är denna vecka .
ASjobbigt . pöss !

För din mamma
Borde lärt dig lite grand
Tönt
Säg till din mammama
Att vi inte är tillsammans

with or without you


allt kan ändras med en mening .

Tell them all I know now
Shout it from the roof tops
Write it on the sky line
All we had is gone now

Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open
Tell them what I hoped would be
Impossible, impossible


jag skriver igen när jag orkar ..

Olle ?

Sitter och kollar idol just nu ,
mamma gör te .
efter detta ska jag lägga mig och plugga satan !
Blir nog uppe lääänge ikväll ..
Puss !

waoouw .

imorgon drar jag och baby på bio . asnice !

var bara det jag ville säa höhö .

Matteprov matte prov..

Shulelulu .
Sitter vid äldsta , segaste och jobbigaste datan som finns .
Eftersominternet vägrar fungera på laptopen ..
Så snart ska jag hur som helst sätta mig och plugga för ska till skolan imorgon och göra prov .
Ma och No . KUL !
Ska ner till bibblan sen också för att gå igenom tills konserten typ ,.
Nej nu ska jag kila mina vännor , leta efter presenteeer.
Puss !


cute






sholo .

Ligger i sängen sjukling som jag är .
Försöker plugga men så sjukt tråkigt ju ..
BTW : fick en anonym kommentar om bilden här under .
Frågade om det var min pojkvän . Och Nej .
Jesper är inte min pojkvän :)

Puss

<3


Hos syster .

Sitter i sängen hemma hos frida .
Vi har druckit te och kollar nu på ngn film .
Borde väl sova snart ska kanske upp och springa imorgon innan skolan .

Amen vi hööörs !
Puss !

Ekologi ..

Sitter just nu med alla no grejer uppe ..
Har prov på onsdag och förstår abslut ingenting !

Var förbi hos Viktor och firade han förut , så jävla härliga ungar haha !
Såg galet gamla bilder också , glömde dock kameran i bilen så blev inga kort ..
och så har ju vårat kära klassfoto kommit .
Helt ärligt var jag sjukt ful ! alltså aa ..
Nej men ska ta tag i mitt liv nu så jag slipper sär no i år också .
puss ! ♥

magnus !

Oh herregud vad mycket som hänt på bara några timmar :o
Grymthärlig kväll , nu myser vi ner oss i sängen med dipp och grönsaker .
Sover i mamma och pappas säng (a'

bästavän .. kvällen har bara börjat !


vad gör vi ? nu kör vi .

Ellen är här , nu ska vi röja nyköping .
hej !

ta mig tillbaka .



Lyckad bild !


leta kläder


föräldrarna har åkt .

Jag har kommit hem och senare komm ellen .
Jag har en stark känsla av detta kommer bli bästa kvällen på länge .
Men det är lång tid kvar tills ellen kommer så tar det lugnt sålänge .
måste skriva en inköpningslista :o
haha nej vi hörs , puss !

Solen gick in bland molnen och försvann , likaså minnerna av dig och mig .



Idol nu och sen ska jag nog sova .
Fick prao idag btw , asnice !
ha det så gött !!



Ibland frågar jag mig själv ,
vad fan håller vi på med ?

letar födesedags presenter .



vem vill inte ha dom ????!!!

vad vare jag sa ?

Imorgon MÅSTE jag leta prao plats .
annars kommer ingen ta emot mig haha .
Har precis kommit hem nu , ska snart lägga mej och kolla på bones .
det är väl någon gång nu , eller csi eller nåt .

PÖSSSSSSSSSSS

socialdemokraterna .......

ÄNTLIGEN KLAR !

Suttit i flera jävla timmar och finslippat men nu är jag nog äntligen klar !
så jävla skönt du :)


socialdemokraterna .......

ÄNTLIGEN KLAR !

Suttit i flera jävla timmar och finslippat men nu är jag nog äntligen klar !
så jävla skönt du :)

öland .



söt bild , kolla ellen där bak också HAHHAHA !

Om jag fick va vem som helst



Skulle jag vara hon !

-


Så när du vaknar upp på morgonen så titta dej i spegeln
Jag finns där inte bredvid dig. Mig har du inte kvar
Jag bara undrar för mig själv om du kan se dig lika klart
som nån som har tänkt på dig


Spenderade natten hos bästis .

Och vi taggar hårt tills nästa helg .
Min mage är sjuk igen ,
eller ja , går det inte över drar vi till doktorn på prover (y'
Kul ..
Aja pöss

Norrköping med mor och far !


Höstskor
Skopunkten


klackskor
skopunkten


tröja
vero moda


Syns inte så bra men ljushållare från
House of Norrköping


deckorations sten
House of Norrköping


Kofta
Gina tricot

Inte mycket men dönöjd .
Härligt ! Love♥

10/9-10



igår firade jag och bästa 9 månader tillsammans .
Älskade <3

finaste !



Har den på sången så försökt att lära mig den ett tag nu .
men nu måste jag plugga !

Ta mig inte fel .

Men jag skulle kunna döda för hennes utseende !


headline

Sitter hos min Pojkvän och gör inte särskilt mycket .
Kollade på Eden lake förut , lika vidrig som 1a gången jag såg den alltså x)
Nu står han bakom mig , ska ge han en puss nu .
HEj !

Oskar Linnros <3

Ditt ess i ärmen var en flod
Och inga tårar når min kind
Tack hej, fuck dig
Jag har fått nog, har fått nog

Det är snart vår snart lättar molnen som du målat på himlen min
Och du får ingen tår, ingenting

För din mamma
Borde lärt dig lite grand
Tönt
Säg till din mammama
Att vi inte är tillsammans

Dance Flick

DEN SÄMSTA FILMEN JAG SETT !!
nu kollar jag på ned´s declassified och innan det iCarly .
Jag älskar nickelodeon , ASBRA!

gaaah



suttit och kollat på denna snubbes videor hur länge som helst nu ,
han är ju så jävla snygg DÖR !

PUSS

Sjukling

Ligger hemma i sängen och sjukar idag igen ,
men ska nog till skolan imorgon .
Just nu ligger saga bredvid mig och myser , galet mysigt .
ska nog sätta i en bra film och sova lite till .
Puss !


Asgammal bild . fett söt !

det funkar inte

Det går inte ,
jag orkar inte ,
det löser sig inte .
Varför hamnar vi alltid här ?

Nu ska jag nog gå och ta livet av mig eller något .
hej

9a


The Last Song

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla film , asmys .
Åkte hem från skolan vi typ 11 ,
halv dödssjuk , men sofie och linus följde mig till bussen ändå :D
Nej men aa vi hööööres !
Pöss


Jag fick rysningar



Sen trodde ag även att jag började skaka men det var bara tåget som kom

jag kommer aldrig tröttna .



Jag älskar den ♥

Ellen



Detta inlägg tillägnas dig ,
Kommer du ihåg när vi lärde känna varann på riktigt ?
Konfirmationen , den där kvällen på Öland .
Det var då jag märkte hur himla mycket vi hade gemensamt .
Jag sa saker till dig som nästan ingen visste , och jag litade på att du skulle vara tyst .
Kommer du ihåg när vi åt kebab ute innan konserten ?
Eller när du sov hos mig första gången .
Jag var nog inte dennda som blev förvånad över hur nära vi blev så snabbt .
Men jag litar på dig , jag älskar dej .
Jag kan kalla dej för min Bästa vän utan att tveka .
Du finns för mig i alla lägen och jag ska allrid stå vid din sida .
Föralltid och alltid .


Bästavän ♥

RSS 2.0