sommartest

Har du druckit tills du spytt? - Neeje
Sårat någon? - Inte vad jag vet
Gråtit? - ja
Skrattat tills du kissat på dig? - Nära inpå hah !
Tältat? - nej ...
Gjort dig riktigt illa? - Nej
Gjort några nya percingar/ tatueringar? - Yeeess
Läst en bok? - Jao
Skickat fel sms med flit? - JA , haha !
Suttit vid datan en hel natt? - Nej
Däckat? - Nejföefan :D
Fått utegångsförbud? - Nepp
Kysst någon i regnet? - Ja
Kysst någon i skogen? - ajjemän
Kysst någon du inte borde? - nejnej
Tappat rösten? - Halvt
Varit på festival? - Ja eller typ HAHA
Gått upp i vikt? - Har jag säkert , ställer mig inte på vågar .
Gått ner i vikt? - Ingen aning
Brännt dig? - Jopp
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? - Nej .
Varit utomlands? - Jao
Gjort ett bra köp?
- alltid
Tagit upp kontakten med en gammal vän? - Nej eller tror inte det x)
Haft skadeglädje? - Jaa
Sovit under bar himmel? - nej
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja
Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? - nej
Varit i slagsmål? - nej
Pussat någon utav samma kön? - Nej
Sjungit högt på ett berg? - Vet inte hahah x)
Varit vaken en hel natt? - haha ja .
Solat? - Ohja
Badat? Ohjaa
Haft ett förhållande? - Har faktiskt kvar det ;)
Förlorat en vän? - Nästan
Träffat nya människor? - ja :)
Kysst en främling? - Nej
Tagit droger? - nej
Haft en sommarflört? - noep
Vad kommer du sakna mest? - Det mesta , 
Har du svart ärligt på alla frågor? - ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0