Svar på frågorna !

antingen eller

Godis/chips
Sex/onani
Förhållande/singel
Sjunga/dansa
Skådesplelare/artist
Data/tv
Jag/du
Drukna/brinna upp

exakt ålder?
Jag fyller 15 om 3 månader och 26 dar tror jag , så klura på den :)

vill du gifta dig med mattias i framtiden?
Lätt att jag vill :D

när förlorade du din oskuld?
När jag var 14

gillar du mest stuvade eller vanliga makaroner?
Beror på om vi snackar skolans eller hemma .
Hemma vanliga skolan stuvade :D

har du stora fötter?
strl 36-37 , så mja .

har du vart otrogen någon gång?
Aldrig !

har du fler än en bästavän?
Nej

är du verkligen kär i mathias?
Du anar inte !

Gillar du fotboll? i så fall vilket lag är ditt favoritlag?
Gillar och gillar Mitt favoritlag är iaf Djurgården (y'

Hur många har du varit tillsammans med ? :)
Haha alldeles för många ;)

skulle du vilja ha sex med någon annan än mathias?
Nej

har du varit osäker på erat förhållande?
Jag var osäker i början om det var äkta

vem är din bästa vän at the moment?
Ellen

förut skrev du mkt om linda och elin, vad har hätn mellan er?

Jag har aldrig skrivit om dom i denna blogg :o
Men ja , vi vart FEL för ungefär ett år sedan ,
I somras när amerika kom skaffade ju jag pojkvän som jag var med och dom var med varann .  Tillslut så fortsatte det så att jag skaffade pojkvänner och dom höll ihop ,
det gjorde väl att vi gled ifrån varann och slutade träffas nästan helt på fritiden .
Men vi hänger ju frtf ihop i skolan i skolan och varje gång vi träffas känns det alltid lika bra!

svart eller vit och jag säger inte vad jag menar med de .. hahaha!
Idiot haha , vit ;)

gillar du blåbär?

JA , spec med mjölk !!

kanske hallon?:D
Mja alltså nej ..

Vill du ha en pappegoja ?
Bara om den är stum :)

skulle du häldre ha en hund än matihas?
(jag vet att du vill!)

Katt kanske ? :)

gillar du att slicka på en glass?
Nej ska vara stora rejäla tuggor !

vill du bli en tomte nisse när du blir stor?
Jag har ju längden inne (y'

okej jag kanskse skriver mer man aa vi får se hhehehehehehe HEJ!<333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

vad hände?
Okej , nu ska vi se vem är det som ska fråga vem ?
Eller vart ska vi börja ?
Jo det var ju såhär att INGET skulle skilja oss åt ? det skulle vara du jag och clara för så hade det alltid varit va ?
Sen åkte vi till Öland och DU slutade typ prata med mig ?
Sen var det jag som fick fråga vad det var .
Och du vet nog mycket väl vad du svara , så ja kim .
Kolla bakåt så vet du nog svaret .

okej fillelilizia nu kör vi!!!

visst är ketchup på gurka gott?
Fett awesome aiiight !

tar du hellre en shouritzo än en varmkorv?
måste klura på den ...

vem är bäst på hela jordens yta?

Det måste nog vara klinte !

visste du att jag älskar dig?

Åh vännen NEJ !! men jag älskar dej med hi hi :D

tycker du om gröna snorkråkor?

Ja helst slemmiga !

vem ska du glida mopppepeped med i sommar runt hela nyköping?
ELLEN PELLEN !

vem är egentligen klinte?
Klinte uppstod år 1785 , det är Ellen berglunds och Felizia Tjernbergs bästa vän !
Han har ett litet sår på sadeln men det gör inget han går lika bra för det !
Hans U-svängar är fantastiska och vi älskar han !

vilka är egentligen hobbitarna?

Hobbitarna är en sällsynt art på denna jord .
Man ser dom inte så ofta eftersom att man inte alltid går runt och kollar ner .
När man studerar hur dom äter ser man på händerna att det är jobbigt ..
Oxelösunds hobbitar är då Jag och Ellen .
vi får ofta ge ut autografer och se till att vi inte blir utrotade !

visst är du kär i mig?
Ja ..

visst är du tsm med mathias bara för att göra mig svartsjuk?
Fan .. du fick mig !

visst är sommarlovskortet typ sjukt bra?

EH A , och när vi ska glida på det blir det typ alltså fett med as bra !

har jag förresten sagt att jag älskar dig och att du är mina bästavän och att du är grymt bra och att jag aldrig vill förlora dig och att du är världsbäst och att jag än en gång ÄLSKAR dig????

Du nämne där uppe att du älska mej . :) HAHA nej då !
Jag älskar dej galeeeeeeet ellen pelleen , din och min sommar höhöhihi :D

hihihehehhöhöhhahah (KOMMER DU IHÅG??)
KOMMER ALDRIG GLÖMMA :D

hoppas du blir nööjd nuu, VI SES!! :D <3<3
awesomeeeeeeeeeeee , seee yah ! <3

vad är det bästa hos mathias och vad är det som gör dig att du vill ha hanom ?
Det bästa hos Mathias är att han är äkta .
Han tar fram det bästa hos mig .
Det är även det som gör att jag vill ha honom !

hur många läsare har du per dag? :)

Jadu inte många , runt 100-200 bara , men det gör mig ingenting faktiskt :)

Höll inte du på med någon Marcus väldigt länge ?
Jo , eller vi smsade väldigt länge ;)

Vad hände med han ?
Mathias flyttade hem och även fast jag verkligen tyckte om Marcus så hade jag inte glömt Mathias och valde han .

Saknar du någon just nu ?

Ja , väldigt mycket !

Hur håller du din hy så fin ?

Ja oh den är verkligen vacker hehe .
Jadu jag gör absolut inget spec med min hy .
Vissa kvälla tar jag inte ns bort sminket haha .

Vad vill du gå på för linje ?
:D

Jag tror jag vill gå Stylist utbildningen på real gymnasiumet , men det är ju långt kvar så jag hinner tänka ett tag till :)

Jag igen , hur många av de du varit tillsammans har varit seriösa ?

3 st skulle jag nog säga .

Vilka ?
Joachim , mattias bw , och Mathias L , :)

Kommentarer
Postat av: Jolin

"När jag var 14 "



Haha, du är väll 14 fortfarande?! :O

2010-07-15 @ 20:28:44
Postat av: Anonym

Haha ja men jag fyller ju 15 i år .

alltså förlorade jag den förra året när jag var 14 ;)

2010-07-16 @ 00:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0