waooooow

* Fia sprang in i en tjej och började skrika
* Vi är lite trögare än alla andra
* " bra att ni hjälper till "
* vi vet inte hur man kommer in i karuseller
* knappt ur heller
* Vi träffade en as konstig snubbe när vi åt ,
* 110 cm längdgräns " vi kanske borde gå ur !"
* vi skaka rumpa fär sean banan
* Åkte slänggungnan med ngr sjuka från usa .
* dom försökte fånga mig när jag åkte haha
* gick fram och tillbaka i insane .
* tillslut gick vi ut  .
* Sedan fastnade vi i den , och satt och stortjöt

Men trots det , och trots regnet . och trots att cattis, roger , stoffe , jocke och dennis drog vid 5
så har jag haft en så galet bra dag .
Fast idag har jag sjukt ont i halsen , !
Och alla människor började prata med oss mot slutet !
" funderar på att värma ansiktet här under ..
- GÖR DET! "
HAHA , och våra jävla ponchos.
Så jävla fula var vi !
HAHA nej , nu ska jag äta . Imorgon åker vi till tyskland (Y)

Kommentarer
Postat av: fiapotta

hemskbra bra dag/kväll igår.och du är däremor minst lika bra:D<3

2010-07-25 @ 14:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0