hoho



Det där mina kära vänner undrar ni nog var det är och jag ska ta det från början . :

Sist jag och Ellen var på bio ( sex and the city2 ) bestämde vi oss för att gå på Eclipse när den kom ut .
Och så förra veckan kunde man börja köpa biljetter , vi valde att inte gå på premiären utan dagen efter ist .
Så förra torsdagen köpte Ellens mamma biljetterna till oss ifrån internet .
Idag(igår) kom vi dit vid halv sex och sa att vi ville hämta ut dom ,
nejmen då måste man tydligen ha kortet som man köpte biljetterna med sig !
Och det hade i inte för det visste inte vi !
Tillslut kom vi fram till att man kanske kan ge kortnr till henne i kassan , men nej det fick inte knappa in .
Men hon kunde ringa till sthlm och kolla att vi verkligen köpt typ  .
Men innan skulle hon ta kön som bara blev större och större varje sekund .
Tillslut ringde hon iaf och vi fick skriva upp hennes mors kortnr ( det jag täckt över )
och skrev våran rad och plats på ett papper HAHA .
Så det där är alltså våran biobiljett till Eclipse HAHAH .
Men vi kom in och filmen var galet bra ! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0